Den långa och hektiska veckan

Det är dags att sätta fart nu, tror jag minsann. Jag har en lång och intensiv vecka framför mig.. Men det är bara att lägga i växeln helt enkelt.

Jag ska PM:a hela förmiddagen, sedan blir det PM-möte och efter det ska jag sitta på Eko och ha två föreläsningar i medverkan och fastställelsetalan.

Ikväll ska jag försöka träna om mina fötter tillåter.. Men det borde gå! Annars har jag en massa annat jag skulle kunna göra. Skriva PM kanske...?

Jag har i varje fall blivit ett fan av Joel Kinnaman på fb. K som i kimono. Viktigt, viktigt. Jag valde faktiskt han före Robert Pattinson...

Det håller på att flyttas in i våningen längst upp i huset och det betyder att det "bara" behöver flytta ut en person till och sedan har jag en parkeringsplats på gården. Hurra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0