Att vara

Jag har gått på en låg växel idag. Jag lyckades ta mig igenom duggan och klarade den galant. Sedan fick jag ett glädjande besked - att jag är en av de uttagna till att bli vittnesstöd! Känns riktigt, riktigt roligt!

I kväll har jag hängt i soffan och gjort absolut ingenting en hel kväll. Jag minns inte sist jag gjorde de.. I varje fall inte det här året, så det var skönt att göra det! Att bara va helt enkelt..

Nu blir det sängen omgående. Imorgon måste jag försöka ta igen allt plugg som inte blev av idag så jag måste försöka ta mig upp i tid, hur nu det ska gå.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Va kul!! :D

2010-02-20 @ 12:40:26
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0