Hästar

Jag har lunchat med ÅM på Kitas och sedan fikade vi på Akkan. Mysigt värre! Vi har bland annat pratat hästar. Jag är så himla sugen på att rida! Om två år ska jag försöka börja rida regelbundet igen, men helst vill jag börja nu. Det ligger en ridskola precis bredvid Julle, bara på andra sidan tunnelbanan. Det är 400 meter dit, vilket är så himla nära i Stockholm att det knappt är sant. Vet ni hur mycket jag vill? Verkligen jättemycket! Så mycket att jag har varit inne på deras hemsida, kollat pris, läst om deras instruktörer och hästar. Nu bor jag ju inte i Stockholm, men ändå. Det är i varje fall nära Julle och det var väl dit jag ville komma. Eller ja.. Att jag vill börja rida igen. Det bästa av allt är att jag blir så himla glad när jag tänker på hästar!

Var inne en sväng på P&K och det fanns himla mycket fint där som jag vill ha! Massa söta burkar, lyktor och fina bokstäver. Ett lyft för butiken!

Nu måste jag plugga, återigen. Ikväll blir det middag hos Solveig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack! Det var roligt att höra och jag blir jätteglad. :)

2010-12-21 @ 19:50:06
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0