Cool

Åh, vad mysigt med julkalendern på morgonen! Jag hoppas den är bra i år. Det är flera herrans år sedan jag såg en julkalender sist. Jag kommer faktiskt inte ihåg att jag har sett en enda på hela 00-talet. Kanske inte så konstigt eftersom det var då man blev tonåring och det inte alls var särskilt coolt att titta på barnprogram på morgonen. Hm, så cool var jag.

Jag åkte till Julle i ett fullproppat tåg ikväll. Lyckades packa alla mina saker på 15 minuter. Detta beror på att jag i stort sett bor i min weekendbag för att jag är här så ofta. Nu övar jag för fullt inför morgondagens caseredovisning. Jag går runt här i lägenheten och pratar för mig själv, gestrikulerar och lever mig in i situationen. Tur han är på träning. Jag vet i alla fall precis vad bolagets styrelse ska göra innan ett takeover-erbjudande kommer och vilka åtgärder de får företa när LUA:n blir tillämplig. Spännande värre. Efter imorgon kör jag dock stenhårt på tentaplugget!

Nu kommer han snart hem och då blir det julmust och scones. En intressant kombination. Jag var sugen på julmust och han på scones så det får bli så.

Sedan vill jag bara upplysa mina tekniska läsare att jag faktiskt har använt en ipad idag. Den är råcool. Hade jag pengar hade jag köpt en direkt, men jag sparar till en telefon istället. Jag är ju lite mini-teknik-pryls-galen i smyg, inte för att jag förstår tekniken utan för att det bara är coolt. Ja, coolt var det igen. Jag är nog en cool tjej.

Kommentarer
Postat av: Mor

haha... go girl!!!!

Pussokram!!

2010-12-01 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0