Städdag

Det behövs, jag behöver en städdag innan terminen börjar för att mitt liv ska fungera. Jag hade egentligen andra planer idag, men det fick jag hoppa över. Det är kaos här hemma, speciellt nu när jag rensar min lilla klädkammare. Klädkammare är för övrigt bland det sötaste ord jag vet. I vart fall ska ju alla kläder som jag köpt rymmas, så då åker en hel del ut. Jag kör taktiken en in, flera ut. Så snart ska det packas i en kasse som ska stå här tills... ja.. nästa gång jag åker bil. Alla mina fönster är putsade, om än lite slarvigt ser jag nu. Det är dock bättre än innan. Jag tvättar och ska packa upp allt (som jag fortfarande inte gjort). Ja, jag har det jag gör idag så det är bäst att jag fortsätter... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0