Slutspurten

Nu spenderas de sista dagarna här i Storuman. Jag jobbar mest och annars försöker jag pyssla med det mesta. Ikväll har jag packat, gått en promenad med Jannike, träffat Maria en sväng, packat ännu mer och nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig i sängen och läsa 150 sidor i en bok. Så går det när jag inte kan lämna igen den oläst.

Imorgon är det sista arbetsdagen! Hurra för sommarlovet! Direkt efter det ska jag hem och packa det sista innan vi brassar iväg till Uppsala. Äntligen, som jag längtat!

Äsch, bloggen blir nog roligare när jag är i Uppis..


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är så välkommen hem till söder...!!

Pussokram

2010-08-13 @ 11:13:39
Postat av: Nicolasalvilde

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:43:35
URL: http://nicolasalvilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0