Registrering

Jag drog vinstlotten denna termin och fick seminarier mestadels förmiddagstid på tisdagar och torsdagar. Det passar mig alldeles utmärkt! Jag kan med andra ord gå på Stocken på torsdagar med gott samvet.! Jag fick till och med en snygg lärare i skatterätt! Dessvärre har jag en del seminarier på BMC, men det kan jag faktiskt ta. En extra cykeltur gör ju ingen skada direkt.

Dagen har gått åt till registrering, långlunch på Unico och introduktionsföreläsningar på SF. Ja, ni läste rätt. SF Bio, även kallad Spegeln här i Uppis. Så bra är juridicum att vi får hänga på en biosalong dagtid. Lite lätt tragiskt faktiskt. Resten av dagen har spenderats på nationen och vi försökte avsluta vårt påbörjade projekt. Nu sitter jag här och har fixat lite inför veckans reccemottagningar (recce = recentior = ny i Uppsala) på Norrlands där Ypsilon ska representera som vanligt. Och så kommer jag på att jag inte ätit någon middag. Bra start på mitt nya liv. En tomat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0