Middag

Jag har varit på middag hos Solveig ikväll. Väldigt trevligt, som vanligt!

Nu sitter jag här och försöker knåpa på ett CV som jag ska skicka in.. Det är snart en vecka sedan jag borde ha skickat in det.. Skäms Lina, skäms. Det är bara det att jag liksom inte orkar skriva det. Det beror nog på att jag har gjort alldeles för mycket i mitt liv... :-) Och att skriva en massa positivt om sig själv känns så jävla klyschigt, fastän allt jag skriver är sant. Jag har i varje fall påbörjat och imorgon måste jag få det färdig och skicka in det till 0302. Bara för att jag har blivit påkastad ett jobb och sedan skickar ett CV så måste jag ju inte börja jobba. Eller? Jag har räknat ut och skulle tjäna min NY-resa några gånger om. Jaja, jag skjuter det framför mig istället för att orka grubbla hur jag ska göra nu. 

Såhär i CV-skrivandet har jag insett vad min sämsta egenskap är. Det är att jobba med personer som inte kan jobba. Som bara hänger och tror att allt händer av sig själv. Det är min sämsta egenskap.

Jag beställde kläder från Nelly och de kom idag. Jag älskar dem. Ge mig mer, tack!

Nä, nu borde jag sova om jag ska orka med morgondagen. Jag kämpar på sluttampen..

Kommentarer
Postat av: Maria

En sån dålig egenskap har jag med ;) Jag gillar inte att jobba med människor som halvgör saker heller och sen lämnar en massa åt andra att ta rätt på! Tänk om alla vore lika bra som vi Lina, så lätt det skulle vara då <3

2010-08-10 @ 09:40:41
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: P-Linn

Jaså, 0302? :)

Perfekt som extrajobb, särskilt för en jurist som inte har så mycket schemalagt!

2010-08-10 @ 09:46:04
Postat av: Lina

Ja, tänk om alla vore som vi Maria. Vad bra det hade varit!



Jag förstod att du skulle förstå vad jag menade med 0302 Linn, så därför skrev jag det.. Jag vet bara inte riktigt om jag har tid för det. ÖY, marskalk, nationssekreterare, kvällskurs.. Hmmm...

2010-08-10 @ 20:11:45
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0