Kräftis

Kräftskivan på nationen var bra. Väldigt mysigt! Min finaste hamnade på bild, tillsammans med halva bordsdekorationen.
Malin, min vän och min biträdande marskalk under hösten var med och kräftade loss som ingen annan. Hon var säkert sist ifrån V-dalas dansgolv.
Jag inne på Norrlands nya och fräscha damtoaletter. I like! Det är så vackert där nu så det är inte sant! Jag har på mig min nya snygga kofta som jag gillar dödsmycket. Efter kräftskivan gick vi vidare till V-dala och slogs med värmen. Jag är inget stort fan av V-dala egentligen, om jag ska vara ärlig, men eftersom det är på vägen hem och bara ca 200 meter från mig (avståndsberäkning?) så är det alltid värt ett besök, speciellt när man har KK. Bästa med V-dala var att jag fick träffa min finaste Clara som inte kommer läsa T5 nu, utan tar ett studieuppehåll för att vara i Filippinerna. Imorgon ska vi ses på riktigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0