Frysen full

Jojomen, nu är frysen full! Lax, kyckling och köttfärs. Jag har det jag kan ta av.. i kristider.. eller alltid.. Jag och pappa har tillbringat dagen ute i Boländerna bland annat på jakt efter en toaborste. Hur svårt kan det va? Jo, väldigt svårt är svaret. Jag har fått mig en extern hårddisk bland annat (utifall att datorn kraschar, vilket händer oftare än att det inte händer). En sväng på MAXI och jag har alltså fyllt upp frysen. Den är nästintill proppfull! Ikväll har vi ätit en väldigt god middag (förutom på den lite väl seniga oxfiléen) på Villa Romana, innehållande fördrink, förrätt och varmrätt. Fantastiskt gott, precis som det låter! Nu hänger vi framför Sagan om de två tornen, men snart blir det väl sängen för en ny morgondag.

Mitt i alltihopa är Linn och Maria fantastiska människor. De fixar och donar helt utan min hjälp (de behöver inte min kunskap, inte mitt handtag heller, men det går ju fortare när man är tre). Jag är oerhört stolt över att ha så fina vänner! Utan krusiduller fixar de saker. Det värdesätter jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

gillar du dagens låt? :D

för att höra låten klickar du på länken nedanför:

http://typesara.blogg.se/2010/august/111-dagens-lat.html#comment

ha en fortsatt trevlig kväll ! :D

2010-08-22 @ 21:25:43
URL: http://typesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0