Friday

Jag vaknade av att solen sken i mina ögon. Äntligen fint väder igen! Jag ligger i soffan hemma hos Anna, Johan och Lova och väntar på att denna dag ska dra igång. Den har ju i och för sig redan gjort det, men inte jag med den.. än. Gårkvällens film, Avatar, var bra men jag tror minsann att den skulle vara ännu bättre på bio med 3D. Nu har jag i vart fall avverkat den uppgiften i livet - att se filmen Avatar. Dagens plan är att åka på söder och shoppa. Ja, precis.. shoppa. Som om att jag skulle behöva det? Shoppa, luncha och säkerligen fika. Det är det vi ska göra. I eftermiddag åker jag hem från min favoritstad och kvällen ska jag tillbringa på nationen för att göra min första insats som nationssekreterare. Jag och min mac. Ett stipendienämndsmöte med efterföljande fest väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0