Free

Jag har varit ledig idag och gjort absolut ingenting. Åkte ut till ÅM och blev bjuden på hallonpaj, läste sagor för Pontus och bara myste!

Surströmming till middag ikväll. Smarrigt värre! Det blir en gång till innan Uppsalaåterkomst och sedan ska jag få med mig en burk ner som jag kan frossa i tillsammans med de som vill...

Kvällen har bestått i fåtöljhäng och vi har sett en film som tydligen var bra, men jag hängde inte alls med och förstod ingenting på slutet. Ungefär som vanligt. Den slutade nyss och det innebär att det är dags för sängen för mig. Jobb imorgon igen, men nu ser jag snart slutet på detta. Inte för att jag otrivs, utan bara för att jag längtar till Uppsala lite smått. Det är egentligen helt sjukt hur fort sommaren har gått! Jag tycker inte jag har hunnit med någonting, men det har jag nog ändå.. SommarYra, bröllop, fester, Skellefteåtur, Ammarnästur. Ja, jag kanske inte har varit så göralös ändå...


Kommentarer
Postat av: ÅM

Gissa hur många gånger jag har läst "kvack kvack sa ankungen" idag.. Den boken är helt klart bäst. Kan återberätta hela boken utan att läsa den nu =))

2010-08-08 @ 16:31:47
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0