Fantastiskt

Vilken bra helg vi hade! När jag kom fram till Skellefteå bjöds jag på tunnbrödrulle och rosé. Tunnbrödsrullen byttes ut mot rosévin och jag har nästan druckit det godaste rosé som finns - Bundustar. Jag ska nog klicka hem det till mig själv i eftermiddag. Vi avslutade kvällen med att gå ett varv runt Skellefteå City och jag fick se godbitarna.

Vi tog oss upp i bra tid på lördagen och jag sprang en liten sväng på stan, man måste ju passa på när man väl har tillgång till affärer. Efter vi gjort oss i ordning åkte vi ut till Ljusis där Nina har stuga. Supermysigt! Jag, Elin och Palle har ju lovat (i fyllan och villan) att vi ska köpa stuga där - tillsammans. Vi tog oss över till "Tråksidan" där festen skulle hållas. Vi hade en väldigt bra kväll som varvades med vindrickande och lekar inklusive en hel del fusk. Det var fantastiskt att få vara med mina fina tjejer igen! Kvällen avslutades med bastu och klänningsletande.
Igår vaknade vi och insåg att vi alla hade druckit alldeles för mycket vin kvällen/natten innan. Bokstavligen talat alldeles för mycket. Men vi hade ju kul och det är ju det som är huvudsaken! Jag fick mig ett dopp i sjön, vi gjorde ett besök hos deras kompis och sedan smällde vi i oss ett Buremål innan jag åkte hem igen.

Det är svårt att sätta ord på detta, men det var en bra helg. Kort och gott! Nu är det mindre än två veckor kvar och sedan är jag i Uppsala igen! Först ut är servering tillsammans med en del av Uppsalas elit och systeryster på en bröllopsfest... Spännande!

Jag jobbar idag, min 10:e sista dag. Så det är väl dags att åka upp igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0