Underbart

Vilket underbart väder det har varit idag! När jag kom hem halv åtta var det 16 grader ute. Galet! Att det har varit 38 grader i solen på min balkong gör ju inte saken sämre. Tänk om jag suttit där hela dagen istället för inbunkrad på nn och bmc. Är det så här fint väder imorgon ska jag minsann skramla pengar till en glass!

Det blev en prommis med Linn och Maria nu på kvällskvisten. Nu är jag less på renskrivandet och går och lägger mig. Det står prommis med Nina kl 7 imorgonbitti på mitt schema! Gött!

Som godnattsång bjuder jag på en smörsång. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Hej,

jag skickade pengar d´å det inte gick att betala.

Pengar finns på ditt Nordeakonto

varma pappsenkramar

2010-04-13 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0