TALLIN!

Idag åker jag och sju andra fantastiska ypsor till Tallin. Kommer bli så fab så det är inte sant! Lite pissigt är det dock att flyget till Bryssel faktiskt gick... Men hur ska man kunna veta det egentligen? Jaja, vi får ju komma iväg iaf!

Gårkvällen var supermysig och det slutade med att jag delade säng med Maria. Fantastiskt! Vi frågade oss själva varför vi inte hade sådana kvällar oftare..

Idag har jag hämtat ut mitt pass (jag ser ut som en förrymd fånge!), packat, handlat lite inför Ta(l)linYran på lördag och nu är jag på nationen. Väntar in Maria för vi ska äta lunch här och sedan gå en sväng på stan. Kl 15.39 beger vi oss mot Värtahamnen.

Den här helgen kommer bli alldeles alldeles underbar! Jag, Linn och Maria har en plan. Det är en plan utan dess like och allt kommer spåra, men det är en bra plan. Annars överlever vi nog inte... Jag tror i varje fall inte att man kan ladda upp bättre inför Valborg i Uppsala än på detta sätt!

Ha en toppenhelg! Det ska jag ha. Återkommer när jag är på fastlandet, på någon sida av Östersjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0