Talländska resan

Jag vet inte var jag eller hur jag ska börja denna berättelse. Vi har haft det alldeles fantastiskt och levt i lyx kombinerad med trång hytt på båt. Stora kontraster. Helgen har bestått i ett enda festande och TallinnYran i lördags är den bästa Yran någonsin. Jag vet inte hur vi ska leva upp till det i framtiden.

Konstateras kan göras att östnisk tid och tallänska pengar gör sig alldeles fantastiskt ihop med ypsor. Det här är den bästa helgen på länge!

Tallinn har gett mig ett nytt utseende med hjälp av pedikyr och jacuzzibadande. Gött! Jag är så energiboostad att jag egentligen inte känner mig ett dugg sliten. Jag är nog omänsklig!

Eftersom jag fortfarande är datorlös är jag nu på norrlands för att uppdatera mig i livet. Jag är dock för rastlös för det här och ska hem och storstäda. Omänsklig är det jag är!

Mina fantastiska ypsor är de bästa vänner man kan tänka sig. De har gjort denna helg till den bästa helgen någonsin! Tack ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0