Påskdagen

Vi har tillbringat dagen ute i solen på Blaikfjället. En alldeles fantastisk dag och jag ville aldrig åka hem. Underbart väder och underbart sällskap med gott fika. Idag hade jag faktiskt äran att få köra skoter dit och hem och det var hur kul som helst! Självklart tog jag inga bilder då jag har lagt det projektet åt sidan..

Nu är mitt påsklov snart till ända och jag vill inte alls åka hem imorgon, men det är bara att ta sitt pick och pack och åka söderut. Jag får alltid lappsjuka de första dagarna, men sedan när jag väl varit här ett tag så känner jag att jag trivs och inte alls vill åka tillbaka till tomma, ensamma Uppsala (som inte alls är så tomt som jag beskriver det nu, det borde ju ni läsare veta). Men jag är ju snart tillbaka hemma i byn igen för att gästspela en sommar till.. Om två månader har jag ju faktiskt sommarlov och jag har lärt mig att två månader går fort, riktigt fort.

Dags att sova en sista natt här. Så god natt på er!

Tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0