Gårkvällen

Ha, gårkvällen var ungefär allt annat än vad vi hade förväntat oss. Jag har nog aldrig känt mig så missanpassad, men vi överlevde kvällen. Redan nu har planerna börjat smidas för nästa år för nu vet vi ju vad det handlar om!

Efter att jag nästan blev utslängd från Snerikes (ett enda stort skämt egentligen) gick vi till Smålands istället och tillbringade resten av kvällen/natten där tills jag och Nina bestämde oss för att ge upp och tog en taxi hem.

Det var den kvällen det.
Nu är det en ny dag, jag mår bra (hurra!) och ska på första hjälpen-kurs med MK. Därefter ska jag plugga, vill jag intala mig själv om.

Jag borde hejda mig själv...


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu blir jag nyfiken, vad var det som hände? Varför missanpassad?

2010-04-11 @ 11:48:19
Postat av: Lina

Jadu Nina, det var värsta tävlingar och grejer och det var Rennethstuk över det hela. Folk kom i lag och hade ett genomgående teman och hejarramsor. Och där kom vi... Du kan ju tänka dig..

2010-04-11 @ 15:19:35
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0