Damsupé

Jag hade världens myskväll igår. Middag, vin, mys. Välbehövligt!

Nu ska jag pallra mig till nationen. Tanken var att jag skulle plugga med Maria från kl 10 och framåt. Den planen sprack rätt tidigt och jag är egentligen inte förvånad. 

Kl 12.40 ska vi samlas och köa till lördagsfikat. Då blir det Brysselsnack med mina fina ypsor. Sedan ska jag på hattjakt då jag fortfarande inte har tagit tag i det och sedan inhandla fördrink och hem och röja lite. Kl 16 är det fördrink hemma hos mig så det måste vara någorlunda välkomnande. 17 dk är det dags för damsupé på Snerikes och jag ska dit tillsammans med Nina, P-Linn och Anna. Jag har höga förväntningar på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0