Back in town

Jag är tillbaka i Uppsala, älskade Uppsala. Fast egentligen vill jag inte vara här.. Inte just nu, men vad ska man göra. Gårkvällen spenderades med att packa upp väskan och tvätta samtidigt som jag såg Johan Falk. Sedan lyckades jag städa lite också, så jag kände mig effektiv.

Denna dag har dock inte varit lika effektiv. Jag sov länge, gick på förberedelse inför processpelen och sedan var tanken att jag skulle plugga, men jag och Clara hamnade på Norrlands, drack te (jag i varje fall), åt lunch och surrade om allt och inget. Riktigt trevligt med kvalitétstid tillsammans. ♥

Sedan blev det föreläsningar om påföljdssystemet på BMC och efter det var det dags för kvällskursen. Och nu sitter jag här och har missat DH för att jag slängde ihop min favoritsoppa istället så jag har någon mat framöver. Sist jag lagade mat var för 4 veckor sedan... Man kan ju fråga sig vad jag levt på de senaste veckorna, men jag har inget svar...

Nu ska jag ta tag i den effektiva Lina och plugga lite. Jag tror det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0