Var är soffan?

Jag orkade inte med Eko så nu sitter jag hemma. Ska tampas med lite sakrätt innan middagen som idag blir plättar. Smaskens!

Soffan har fortfarande inte dykt upp och de har inte ringt heller. Ska vänta till efter fyra och sedan ska jag försöka få tag på lastbilen coh höra var i Sverige min soffa är någonstans. Men säkert ska den levereras mellan 10-12 imorgon då jag har seminarium och vem som ska stå här och vinka in soffan då är ytterst oklart. Men den kommer, den kommer tids nog.

Nä, lite sakrätt nu. Specialitet och lagen om redovisningsmedel, som skrevs en mörk natt på 1940-talet som Torbjörn alltid vill påpeka. Ja, ni hör ju. Oerhört intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0