Tönt?

Alltså, jag har aldrig riktigt förstått mig på den där tönt-stilen. Hur kul är det verkligen att gå runt och se ut som en tönt? Fula, stora glasögon, korta byxor, bångstyrigt hår. Nej, det är verkligen inte min grej och det är varken snyggt på killar eller tjejer.

Jag har inte riktigt förstått hur hela Sverige (övriga världen?) har invaderats av denna tönt-stil och hur många det verkar vara som tycker att det är råcoolt. Jag förstår inte? Ge mig en man i kostym istället!!!!!! DET faller jag för och jag faller nog ungefär från Eiffeltornet och rakt ner. Jajemän!

Kommentarer
Postat av: Fanny

"och jag faller nog ungefär från Eiffeltornet och rakt ner. Jajemän!"



Bra beskrivning! ;)

2009-09-17 @ 16:20:03
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: ida

Tycker du då kickan är en tönt?;) http://kiks.blogg.se/2009/september/slut-pa-semester.html Eller menar du andra slags glasögon? jag måste missat stilen helt:)

2009-09-17 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0