Time to bed

Nej nu tänker jag krypa i säng. Jag ska ju infinna mig på gymmet imorgon kl 7 och gymma lite hade jag tänkt innan det blir dags att plugga resten av dagen så med andra ord är det läggdags.

Och förresten så närmar sig soffan med stormsteg. På tisdag ska den landa här i Uppsala. Så himla kul och jag längtar en massa. Ska bli så skönt att kasta den här andra upp till förrådet och inviga min nya. Lovely! Det har jag längtat efter i ett helt år men nu är den snart på plats. Så klart ska den komma på värsta dagen i veckan där jag är upptagen i stort sett hela dagen, men jag hoppas det går att lösa ändå. Så länge den inte kommer mellan 13-15 så är jag nöjd!

Imorgon är det fredag och snart helg!! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0