No phone

Idag var ju dagen D - jag skulle ersätta min gamla telefon med en ny. Men det visar sig att telefoner tydligen gått åt som smör här i Storuman så den jag ville ha fanns inte. Däremot är den beställd och i veckan dimper en röd W995 ner i brevlådan. Nice, nice, nice! Vad ni kommer få se snygga mobilbloggningar framöver ;-) (Thanks to dad! Tack tack ♥)

Men tills vidare (till imorgon) har jag lånat Elins telefon.

Jag och systrarna har gymmat idag. Jag var väl inte på topp, meeen ska väl komma igång på riktigt. Någon gång.. När jag fått mer muskler.

Nu ska jag hoppa in i bästa duschen. En sån som jag har hemma i lägenheten fast dubbelt så stor!!!! Sedan ska vi mysa resten av kvällen och jag ska bara plugga liiiiite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0