Löst

Så, nu har jag löst mitt frysproblem tills vidare i varje fall. Det mesta gick ner i frysen på Gräslöksgatan, vilket känns oerhört skönt! Det allra viktigaste var ju trots allt älgköttet och Grannäs-fisken :-)

Nu får jag klara mig över helgen utan frys och det ska nog gå bra. Till veckan kommer de och hämtar frysen för reparation och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som när kylen gick sönder.

Ikväll kommer mamma hit - som jag längtat! Jag bjöd hit henne tidigare i veckan och nu är det bestämt! Jag som såg framför mig hur vi skulle stå här och storbaka bröd, men nu blir ju inte det av när min frys inte fungerar. Men vi har en massa annat vi kan pyssla med istället.

Nu ska jag sätta mig och göra seminariet som jag skulle ha gjort tidigare idag och sedan ladda inför träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0