Ingen soffa

Nu är det läggdags och imorgon har jag inte tid med att vakna halv åtta! Bäst att sussa i tid med andra ord. Har tvättat lite ikväll (jag älskar att ha egen tvättmaskin!) och myst framför tvn. Min soffa har inte kommit och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa morgondagen, men "det löser sig" säger ju Timbuktu och jag litar på honom. Så länge jag får gå på det där förbaskade sakrättsseminariet och lära mig redovisningslagen så är jag nöjd och sedan får soffan komma precis när den vill. Men inte mellan 10-12 helt enkelt.

Sedan tycker jag att min mamma kan komma och hälsa på mig från torsdag till fredag. Jag vet att hon är ledig :-) Och jag skulle behöva lite hjälp med diverse olika saker.

Nä, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Mor

Haha.. din mamma ringer dig i morgon!!!

2009-09-22 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0