Illa

Blä, jag ska aldrig äta smörgåstårta som inte ens var så god, trycka i mig en chokladkaka som heller inte var särskilt god, cykla 1,5 mil och sedan köra skivstång+kondition efter en utekväll. Aldrig mer. Usch!

Träningslinnen verkar inte finnas på ett enda Intersport söder om Sundsvall. De är helt enkelt slut??! Så om någon Storumanbo ska antingen till Lycksele eller Arvidsjaur och vill göra mig världens supertjänst så kan ni väl höra av er... Eller jag ringer nog lill-kusinen Jeppe i A-jaur så får jag se om han kan lösa mitt problem. De är ju mina favoritlinnen!!! Ja, men ska någon dit så kan ni ju höra av er, tack.

För övrigt hade jag sjukt kul igår! God mat, god dryck och väldigt bra sällskap! Jag hörde talas om en film från kvällen och den önskar jag deletea omgående eftersom jag tror jag och mitt lag "De tondöva" var i fokus. Nej, det som har hänt i teatern stannar där. Kvällen avslutades på Värmlands aka köttmarknaden. Första gången jag satte min fot där och jag tror har nog fått min dos Värmland för ett tag framöver :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka komma överens med min kropp som just nu är rätt död och mår illa. Blä. Men jag är inte bakis, inte alls! Bara bra/dåliga kombinationer..

Okok, jag bjussar väl en bild från gårkvällen som jag gillar skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0