I like att plugga hemma

Det bästa (och sämsta men det håller vi tyst om) med att plugga hemma är att jag när jag vill kan läsa bloggar, blogga själv och kolla fb. Hur bra är inte det?! Ni måste ju gilla det enormt!

Nu har jag läst ett rättsfall och ska nu ta mig igenom ett som handlar om sopcontainrar. Hör, det skulle kunna vara roligt, men jag som läst det en gång tidigare vet att det inte var så spännande. Men nu ska jag läsa det en gång till och försöka förstå det. Det är tydligen knepigt så det är bäst att jag är på topp då och fokuserad! Därför krävdes lite bloggande först. 

Jag bjussar på lite musik som ni kan lyssna på fram till nästa inlägg!





Jag både diggar och inte diggar ovanstående låt. Hmm. Cool, men ändå lite jobbig. Det är i varje fall årets teknologdanslåt. (Tack Nina för söktipset! Jag hittade den, till slut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0