How fun?

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om. Mina dagar ser ju likadana ut och hur kul är det att läsa om mitt pluggande? Nej, tänkte väl det.

I alla fall verkar jag ha fått en bra basgrupp. Mycket nice!

Nu ska jag ta och röja undan här och hoppas att det hinner bli någorlunda vackert. Sedan ska det packas och grejas inför helgen så jag har det jag gör ikväll. Immaterialrätten får ge vika för städning helt enkelt!

Popparmusik på och sedan ska jag inviga nya dammsugaren som jag fick av pappa förra helgen. Nej, jag har inte dammsugit sedan dess... Men som sagt, ikväll ska den invigas och jag hoppas den är grym. Så grym att jag bara behöver dammsuga... hmm, låt mig tänka... ungefär aldrig!

Jag skulle ha tränat ikväll också, men det sket sig som så mycket annat här i livet. Nej, man ska inte engagera sig för mycket. Jag städar istället - det räcker! :-)

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag skulle också behöva städa.. men det är ju sååå tråkigt! det är så många har som stökar till när jag gjort det fint.

2009-09-02 @ 19:59:21
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0