Favorit

Torsdag - min favoritdag eftersom det är fredag imorgon men allt det där vet ni ju vid det här laget. Jag påpekar ju torsdagarna jämt och ständigt.

Började morgonen med en pw med Nina och nu har jag ätit lite frukost. Ska göra mig i ordning och pallra mig till Eko och plugga. Först kl 12.30 ska jag och basgruppen träffas och 13.15 har vi immaterialrättsseminarium. Fram till dess måste jag läsa lite och renskriva seminarier som jag inte har börjat på ännu men nu har jag köpt kollegieblock så här ska skrivas så pennan glöder!

Kl 17 ska jag träna och sedan blir det Idol, matlagning och städning ikväll! Först ut står strykning på schemat och jag ska byta gardiner. Skulle behöva putsa fönstren också, men det får jag försöka hinna med i helgen för nu är de gräsliga!

Nä, dags att komma igång här.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja det är en 10-åring, lettiskt import, grundriden, väldgt billig. Så ett litet sånt där "projekt" :)

2009-09-10 @ 19:10:06
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0