Träning mot föreläsning

Har kommit igång med mitt PM idag och det känns skönt! Dagens föreläsning var ungefär den sämsta någonsin och den första som jag gick ifrån vid pausen. Har aldrig gjort det, fastän de har varit tråkiga och dåliga men idag kände jag inte för att sitta kvar.

Istället cyklade jag järnet hem och bytte om för att sedan försöka få mig en plats på brädan. Fullt, fullt, fullt men det är tur jag har kontakter. Det hämtades en bräda och jag kunde vara med ändå! Så nu har jag tränat. Riktigt skönt!

Snart kommer Carro hit och vi ska börja ladda inför kvällens fest. Det blir pizza från Luthagens och sedan ska vi sitta här och dricka tills det blir dags att möta upp Carro och Sofie på deras klassfest och sedan går vi vidare till Stocken. Kommer bli grymt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0