This is my day

Kl halv 8 imorse var jag och Manne på gymmet. Härligt värre. Desto härligare var det inte ute eftersom det snöade och var kallt. Men det är bara att inse att det snart är vinter. Det är inte alls trevligt väder nu, fastän solen skiner. Brr.. Tur jag sitter inne.

Det blir JB-häng hela dagen och tanken är att mitt PM ska bli klart för imorgon ska det lämnas in för peer-review. Den snälle vaktmästaren har i varje fall gjort min dag från bra till bättre. Han kommer garanterat till himlen :-)

Det blir lunch med Betty på Värmlands idag. Vi har försökt att styra ihop något flera dagar i rad, men det har strulat till sig varje gång. Nu har hon dock lovat att inte bryta avtalet och gör hon det ska hon betala vite. Det tycker jag är en bra deal :-)

Ikväll är det pubrunda med Ypsilon och tanken är att jag ska vara med en stund i varje fall. Jag lämnar det lite öppet faktiskt.

Nu ska jag ta tag i det här och försöka hitta den där "aha-upplevelsen" som jag borde ha känt för länge sedan. Plugga/jobba hårt också ni andra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0