PM-torsdag

Tanken är att jag ska sitta på JB och skriva PM idag. Oklart hur det ska gå, men jag hoppas på det bästa! Jag måste liksom ta vara på de dagar som finns för att orka med nästa vecka där det kommer finnas ungefär ingen tid till pm-skrivande.

Jag är less på att parkeringensplatsen är upptagen av min snygga granne. Det spelar ingen roll att han är snygg längre. Nu får han flytta på sig. Det positiva är att jag i morse betalade 10 kr på Eko och får stå till måndag morgon. Mycket, mycket bra för en fattig student. Sedan hoppas jag att grannen åker och handlar och jag kan sno platsen. Tror jag ska stå vakt snart!

Dags att sätta igång. Ska snart iväg till Body Shop och bära kassar till nationen. Sedan ska jag börja på riktigt! Det är liksom så svårt att komma igång bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0