PM, igen

Planerna för dagen blir PM-plugg på JB. Ska läsa in mig på ämnet och förhoppningsvis börja knåpa ihop lite. Det känns lite smått frustrerande att jag nyss lämnat in ett och nu ska ett till på 10 000 tecken skrivas, men det är bara att bita ihop. Jag slipper ju göra det just innan tentaplugget i varje fall, som många andra eftersom det är uppdelat och jag fick den tidiga perioden.

I varje fall ska jag hänga på JB fram till fyra då det är dags att åka hem och packa inför helgen. Jag hoppas vi ska kunna åka efter fem så vi är där i tid innan Idol.

Så ser dagen ut och eftersom jag tar med mig datorn så får ni säkert någon uppdatering under dagen också. Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0