Peer-review och städning

Det blev en pw med Nina imorse. Skönt, även fast det var lite kallt innan man fick upp värmen.

Ska tampas med det allra sista med PM:et och sedan skicka iväg det innan 12. Då ska jag göra en peer-review på en annan students PM, men det borde ju egentligen inte ta så fasligt lång tid tror jag så efter det ska jag faktiskt städa. Det är lite, men bara lite, kaosartat här hemma. Ska försöka ta tag i projektet "få bort min gamla soffa" som fortfarande står här och trycker. Hmmm..

Dags att sätta igång så jag kan bli av med den här skiten någon gång!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vart ska du ställa min gamla soffa då?

psssst, saknar lite pengar på kontot! ;)

2009-10-14 @ 14:41:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0