Parkering

Dagen går på tok för sakta, men samtidigt alldeles för fort. Nu ska jag iväg till nationen för ÄG-möte och sedan ska vi ha möte med personalen kl 18. Efter ska jag ut till Manne och vi ska laga pizza. Gott! Sedan ska jag tillbringa kvällen med renskrivning och Oskyldigt Dömd. Och denna gång ska jag parkera på rätt ställe. Ja, ni ser rätt, jag fick en p-bot i natt! Tack och lov att jag och M hade dealat om att han skulle betala OM jag skulle få en p-bot, för det var liksom inte min idé att parkera där om jag säger så. Så det är egentligen inte "min" böter, så jag räknar mig fortfarande fri på den fronten. Men väldigt onödigt och det är vi rörande överens om!

Jag har i varje fall löst min framtida parkering tack vare Elin och det blir på Eko för 10 kr/dygn om jag inte får  gästparkeringen som så klart blev upptagen igår. Som ni märker tycker jag det är lite smått problematiskt att ha bil, men bara eftersom jag inte har någon parkeringsplats. Annars är det superbra, speciellt eftersom Manne bor så långt bort. Och jag kan köra var jag vill. Mycket bra, mycket bra!

Dags att pallra sig till nationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0