Oproduktiv

Jag är oerhört oproduktiv och ändå har jag bara 2300 tecken kvar jag kan skriva, vilket egentligen är ingenting. Det enda jag gör är att äta choklad (Marabous Helnöt och Premiums Lemon & Ginger) och stirra in i texten.

Dags att göra ett ryck kanske, men det är svårt. Någon verkar ha tryckt på "Nödstopp" och jag är fast i hissen. Ungefär som när jag var liten och vi fastnade i hissen i tv-huset i Berlin. Fast då var det ingen som tryckte på Nödstopp, utan då var vi helt enkelt för tunga. Det blev en framsidenyhet i en tysk tidning. Det ni! Det tog ungefär åratal innan vi var ute och att stå och trängas i en hiss med 14 personer som var byggd för 10, nej det är ingen hit!

Nej, nu ska jag försöka åka vidare i hissen till rätt våning. Jag är så filosofisk emellanåt! Eller har dålig fantasi helt enkelt. Och tycker att jag själv är väldigt rolig, ibland. Speciellt när det kommer till skämt så som "Järnspikars" och liknande. Men den historien tar jag en annan gång!

Hör ni vad jag flummar. Det är nog immaterialrätten som gör mig till den jag är idag...

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm... marabou... å helnöt dessutom, min favorit! Själv är jag envist tjurskallig och fortsätter med godislöftet...

Kram <3

2009-10-07 @ 21:53:51
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller du på att ändra det svenska språket..oproduktiv??

2009-10-08 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0