Myshelg

Nu är vi tillbaka i Uppsala efter en riktig myshelg hos mamma och Reidar. Vi har verkligen bott på hotell i helgen så att säga :-)

Igår hann jag plugga en del innan vi gjorde Kista ihop. Jag har till och med fixat en julklapp. Sedan har jag köpt en klänning till Älggasquen som går av stapeln på lördag och handlat lite annat smått och gott. På kvällen såg vi Flickan som lekte med elden och den var riktigt riktigt bra! Se den genast om ni inte redan sett den!! Väl hemma såg vi en film till, Knowing. Den var bra och klart sevärd!

Idag har jag pluggat, motionerat i Järvafältet, ätit god mat och bara myst innan det var dags för oss att åka tillbaka till Uppsala.

En helt underbar helg och det får inte dröja alltför länge innan vi åker och hälsar på igen!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja vi längtar redan... tack för en jättemysig helg!!

Pussokram!!

2009-10-26 @ 00:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0