Helg

Nu har jag helg och den ska tillbringas hos mamma och Reidar. Kring kvart över sex borde jag och Manne vara i Kallhäll. Mysigt!

Och vet ni hur bra det känns att på måndag veta att jag har bil i 2 veckor? No more cykling. Storhandla på Ica MAXI, åka ut till Boländerna, köra bil till Gräslöksgatan och inte cykla en enda gång till Friskis på Ekeby. Och framför allt; köpa en ny frys!!! Gött! Eftersom pappa, Elin och Fanny åker till Sydafrika så får jag helt enkelt gotta mig i att köra bil istället och inte deppa ett dugg över att jag går piiip T3 och inte kan följa med världens resa.

Men hur jag nu ska hinna allt jag vill göra med bilen är ytterst oklart, men jag SKA cykla mindre.

Nu ska jag packa ihop det sista här och lasta på all min packning (allt följer med utom lagboken) på cykeln och cykla mot stationen. Jag gruvar mig redan för cykelturen för jag hatar Kungsgatan!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni får en mysig helg! Puss

2009-10-23 @ 18:12:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0