Hal is

Jag är ute på hal is, riktigt hal is. Det är ytterst oklart vad det här ska leda till men förhoppningsvis går det vägen. PM:et börjar ta sin form och snart lägger jag ner det helt enkelt. Skönt att halva dagen inte har gått än, men desto mindre bra är det att allt annat jag skulle behöva göra är kvar hemma. Och att plugga hemma är ingen hit alla gånger, speciellt inte idag tror jag.

Nu ska jag googla lite recept och fundera ut vad det ska bli för middag ikväll. Något snabbt, smidigt och enkelt eftersom det ska handlas och lagas mat på drygt en timme för att vi ska kunna sitta bänkad framför Idol när det börjar. Jag är lite sugen på detta faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0