Födelsedagssöndag

Det har varit en bra dag. Har hunnit med en hel del plugg (inte så mycket som jag hade velat), sprungit på stan en sväng och köpt ett par skor bland annat och sedan firat Mannes födelsedag. Vi åt god mat och sedan kom hans pappa och hans nya fru och åt tårta. Väldigt trevligt!

Nu ska jag krypa i säng och sova ut inför en hektisk 2,5 veckors period. Ingen rast och ingen ro förrän 6 november, jag lovar! Så en god natts sömn är inte helt fel nu.

Imorgon ska PM:et from hell skickas och lämnas in! Jag orkar helt enkelt inte göra det nu för jag hör verkligen hur sängen skriker efter mig. Men en sak är säker och det är att det känns rätt bra att ha 9999 tecken exklusive blanksteg...


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är bäst!!!!

Pussokram!!!

2009-10-18 @ 23:30:01
Postat av: Maria

Kram på dig! Du fixar det här, du är ju bäst =)

2009-10-19 @ 08:38:40
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0