Exotiskt

Dagens träning är avklarad. Härligt värre! Numer tänker jag såhär: "Känslan efteråt, när man är sådär galet nöjd över sin prestation, slår känslan som man har innan".

Är hos M nu och vi ska ordna lite middag. Jag tror minsann att det blir ute-mat.. Sedan blir det lugnt resten av kvällen. Ska ta och baka en svensk äppelpaj senare eftersom jag numer bor på mer exotiska breddgrader och kan plocka äpplen från träden. Okej, det har fortfarande aldrig hänt i hela mitt liv att jag plockat ett äpple från ett träd såvitt jag kan minnas utan jag har bara fått äta sådana som redan är nedplockade. men jag tycker fortfarande det är oerhört exotiskt att man faktiskt KAN göra det. Norrlandsjänta som jag är.

Ha en kanonkväll ni som ska se fotboll. Jag ska inte se det :-)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt tänk! ;)

2009-10-13 @ 09:54:41
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0