Mys-lördag

Nu har jag tränat. Skönt!

Det regnar här i Uppis och känner inte för att cykla så idag tänker jag inviga buss nummer 9. Det serveras Flygande Jakob ikväll. Smarrigt värre. Sedan vet jag att det blir mys med godis. Underbart! Jag ska bara plugga liiiiite och renskriva de sista seminarierna så jag är helt klar inför måndagen när jag och Malin ska gå igenom immaterialrätten och låtsas att vi kan allt! (Eller snarare inse att vi inte kan nåt...)

Och vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska åka till Stockholm med ett gäng härliga tjejer för att sminkas och fotograferas. Hur coolt är inte det? Den stora frågan är dock vad jag ska ha på mig?? Tips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0