Var är du?

Snart går jag och köper den där jäkla boken. Jag blir galen! Den finns verkligen inte utan det är någon som har gömt den helt enkelt. Kul. Kom fram, snälla.

Jag ska sitta på JB hela dagen lång fram till det är dags att åka och träna som är skivstång, som vanligt på måndagar. Avlöser pluggandet med en lunch på någon nation och sedan en fika med Betty på eftermiddagen för den uteblev igår.

That's my day!

Nu har det gått en timme och jag har inte gjort något än. Skäms. Dags att sätta igång nu.


Kommentarer
Postat av: Mors HG

Det är nog mamma som gömt den när ni städade...hon gömmer alltid alla mina grejer som jag inte hittar där jaf tror att jag kagt dom =0)



Kram.

Reidar

2009-10-12 @ 20:22:59
Postat av: Nina

Rätt ofta vet jag att dom har ett extra exemplar av grejer i förråden, men det kanske bara gäller artiklar, förarbeten osv? Jag och JB är inte överdrivet tighta!

2009-10-12 @ 21:39:06
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0