Det värsta någonsin

Gårkvällen på Stocken var ungefär det galnaste jag varit med om någonsin! 1,5 timmar i kön som ungefär var värre än att stå i trängseln på Lady Gaga. Helt sjukt! Väl inne tog det 100 år att hänga av sig jackan, men till slut var vi inne.

Kvällen blev bra, men när jag skulle hämta jackan så var det värre än trängseln i kön. Galet! Och vad tror ni det händer när jag väl står och trängs? Jo, brandlarmet går.. Men det löste sig och jag fick min jacka till slut!

I ärlighetens namn är jag inte så pepp på Stocken nästa torsdag när vi har vår klassfest, men det kommer väl.

Idag är jag en timma sen, någon ha tagit de böcker jag vill ha och det är iskallt ute, men jag sitter i varje fall på JB och ska börja knåpa ihop mitt PM. Sedan har jag "helg"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0