Dagens torsdag

Jag hade världens sjukaste dröm imorse och det var att vi hade baklängessittning vilket innebar att jag kunde sova hur länge som helst, för klockan skulle ju gå bakåt av någon konstig anledning. Och det gjorde jag också! Nu ska jag skynda mig iväg till JB och läsa lite om godtrosförvärv av panträtt i fast egendom. 

Vi hade supertrevligt igår! God mat och god efterrätt! Jag fick en hel hög med äpplen med mig hem. Smarrigt! Idoltittande och Oskyldigt Dömd, men jag tyckte dock inte klassen var så hög på gårdagens Idol. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll! 

Plugg på JB som sagt och sedan har jag föreläsning kl 15 på BMC så jag missar dagens bräda tyvärr. Ikväll kommer Carro hit och vi ska ladda inför utgång. Det blir Stocken!

Nä, här blir det ju ingenting gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0