Vaccinmåndag

Måndagar är värst, så är det bara.

Nu ska jag snart hoppa in i bilen och åka till Arlanda och hämta "sydafrikanerna". Sedan ska jag åka järnet tillbaka hit till Uppis och försöka hinna få vaccin på Polacks innan det är föreläsning där. Vem lägger föreläsningarna där ute egentligen? Eftersom jag inte hinner cykla dit om jag ska försöka hinna köa till vaccinet så får jag ta bussen hem.

Vi ska ha basgruppsmöte kl 20 ikväll. Jippie säger jag.

Nu ska jag packa ihop och pallra mig mot Arlanda och sedan försöka överleva resten av dagen. Sedan ber jag till gudarna om inga biverkningar alls för det har jag inte tid med!!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Hoppas du slipper biverkningerna. Ingen i vår familj fick några bekymmer, bara lite ont i armen. Mollan var lite hängig, men är inte säker att det berodde på sprutan. Hoppas allt är väl med dig. saknar dig <3

2009-11-09 @ 15:32:00
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0