TGIF

Jag tog en liten sovmorgon imorse. Jag har så himla svårt för att ta mig upp på morgonen! Antingen får jag skaffa katt eller strunta i att fälla ner persinnerna. Det spelar ingen roll att Manne går upp och åker iväg och jobbar utan jag sussar vidare ändå.

Jag ska pallra mig till JB och hänga där resten av dagen. Terminens sista sokrat och sista familjerättsseminarium ska göras. Sedan borde jag renskriva och renskriva, men det tar jag i helgen. Har sjukt många seminarier som inte är renskrivna, tyvärr.. Så jag vet vad jag gör de kommande  dagarna.

Annars händer inget spännande idag. Det blir plugg fram till 18 och sedan ska jag möta upp Manne, åka och handla god mat, ladda upp med godis och hänga framför Idol resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Mor

Säg bara till så kan du få låna våra sötnosar nu så här i tentatider...!!! :)

Zamantha löper igen så hon kan hålla igång..!! :)



Ha en skön kväll med Mante, godis och Idol! Jag har med fröknarna,stickning och Idol!!

Pussokram!!!!

2009-11-20 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0