Tentaplugg

Fatta, nu har tentaplugget kört igång! Eller idag har jag väl inte tentapluggat, utan mest renskrivit och det tar sån fruktansvärd tid så det inte är inte klokt. Jag hade tänkt sitta hela (halva) natten så att jag blev klar med det här någon gång, men eftersom när jag var på stan tidigare idag så glömde jag så klart att köpa ett kollegieblock. Eftersom allt jag renskriver ska vara på ett speciellt papper (kinkig jag vet) har jag så klart inget att renskriva på nu när jag skrivit upp alla sidor. Just typiskt och jag får ta det imorgon istället. Det är liksom ett evighetsgöra det här! Och jag blir aldrig klar..

Nu ska jag i varje fall krypa i säng. Imorgon ska jag pallra mig till Flogsta och repetera immaterialrätt med Malin och Frida.

Och det bästa av allt - T3 är över. Nu återstår ju "bara" tentaplugget och tentan!
En annan bra sak var att idag fick jag lite pengar på kontot!

Nä, god natt på er!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Vi får gå på NKV och söka efter din papperskvalite, och så köper vi en SJ-pall med block så det räcker ett tag. Har du utrymme i förådet?

kramisar

2009-11-26 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0