No vaccin

Hallå, vad tror jag egentligen? Att Uppsala är fullt av vaccin till alla som inte vill bli svin? Ja, tydligen. Kl 15 var vaccinet slut även på Polacks fastän det ligger så långt bort. Nästa vaccineringsdag är nästa måndag på BMC och då får jag väl ta mig i kragen och köa även fast jag inte kommer eller vill ha tid till det. För nu har jag bestämt mig och det blir vaccin. Jag känner mig ju faktiskt lite krasslig redan nu och jag vägrar bli sjuk!

Men som sagt, som student måste jag vänta tills måndag tydligen. En vecka går ju fort i varje fall! Eller så kan jag ju försöka få en kölapp till Vaccinationsbyrån, men det blir först på torsdag..

Så jag lovar mamma, snart är jag vaccinerad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här finns det på hyllan men dom sprutar bara to -fre.Så värdelöst!Hoppas du får din spruta snart kram

2009-11-11 @ 11:21:10
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0